V letu 2004/05 smo se na šoli v okviru modelarskega krožka lotili izdelave gokarta oz vozila, ki ga bo poganjal človek s pomočjo pedal. Najprej smo pričeli z iskanjem oblikovnih in tehničnih rešitev vozila, ki bi ga bili sposobni izdelati sami. Sledil je obisk bližnjega avto odpada, kjer smo lahko v miru preučevali mehanske sklope vozil in si nabrali veliko materiala (luči, ogledala, zvočniki, avtoradio, …), ki smo ga kasneje vgradili v naše vozilo.
Začeli smo z izdelavo podvozja, za kar smo uporabili smrekove letve, ki smo jih povezali z vijaki. Sledila je namestitev sprednjih in zadnjih koles, krmilnega mehanizma in zavor. Sočasno smo izdelali tudi sedež in podstavek za sedež, ki je sedežu omogočal pomike naprej in nazaj. Ko sta krmilni in pogonski mehanizem delovala smo začeli z izdelavo karoserije, za kar smo uporabili 4 mm debelo topolovo vezano ploščo.
Karoserija je izdelana tako, da jo je možno dvigniti z vozila v primeru potrebnih popravil na krmilnem mehanizmu ali kje drugje. Sledila je namestitev akumulatorja in izdelava električne napeljave za napajanje sprednjih in zadnjih luči, smerokazov, ventilatorja in avtoradia. Vsa napeljava je speljana do komandne plošče s stikali, kar je bil kar velik zalogaj za nevešče električarje. Učenci so med tem oblazinili in tapecirali sedež in po lastnem načrtu izdelali volan. Nadgradnja karoserije je izdelana iz strojno krivljenega železnega profila (sponzor), ki nam ga je zvaril hišnik. Sledilo je še barvanje in svečana preizkušnja.V letu 2005/06 pa smo na željo učencev naše vozilo opremili z električnim pogonom. Po dolgem iskanju nam je uspelo dobiti star 2000 W, 24 V enosmerni elektromotor namenjen viličarjem. Poleg motorja smo potrebovali še elektronsko krmilje. Ker pa enosmerni motorji pri nizki napetosti za svoje delovanje potrebujejo velike tokove, ki jih je potrebno regulirati, je to predstavljalo kar velik problem. Po dolgem iskanju nasvetov pri raznih uvoznikih, proizvajalcih, tudi fakultetah, nam je na pomoč priskočil študent fakultete za elektrotehniko Jure Tratnik, ki je slučajno opazil našo težavo na enem izmed forumov. Izdelal nam je pulzno širinsko modulacijo z MOSFET tranzistorji.
Sledila je še izdelava stopalke za regulacijo hitrosti, namestitev relejnega stikala in vgradnja akumulatorja. Gretje elektromotorja smo omilili z aluminijasto cevjo, navito okoli motorja, skozi katero s pomočjo stare pumpice, namenjene brizganju vode na vetrobranska stekla, pretakamo vodo in hladimo motor.
Kako je nam je stvar uspela pa presodite sami, po tem ko si ogledate spodnji video.